Faceți căutări pe acest blog

vineri, 18 februarie 2011

O ADOLESCENTA DE 16 ANI INDRAGOSTITA

Hallo!Numele meu este Oana si vreau sa va povestesc cum vedeam viata la 16 ani.Vreau sa spun lucrurile din punctul meu de vedere pentru a continua povestire pe care a inceput o sotul meu.imi doresc sa arat ca nu toate lucrurile pe care ti le doresti la 16 ani se pot indeplinii si ca o greseala o data facuta iti schimba viata radical si pentru totdeauna.                                                                                        
          Cand aveam 16 ani eram la scoala,un liceu bunicel din orasul in care locuiam,imi placea sa invat dar nu eram o eminenta in vreun domeniu ci atat cat sa iau note bune.Avem cateva prietene bune cu care vorbeam cate in luna si in stele si avem un prieten pe care il iubeam foarte mult(acum devenit sotul meu).Fiind pasionata de citit,imi facem timp sa citesc cate o carte in care era zugravita viata regilor din anii 1600 si imi face o mare placere sa imi imaginez ca eram eroina de roman.MARE GRESALA:De aici au inceput sa apara si problemele,deoarece imi inchipuiam ca pot sa ajung orice imi doresc ca si eroinele mele preferate.
Viata mea decurgea normal  acasa aveam niste parinti iubitori,un frate cam nebunatic cu care ma certam mereu din te miri ce,scoala care imi ocupa mai tot timpul  si zilele de sfarsit de saptamana pe care le petreceam cu prietenul meu in satul unde locuiau bunicii mei,el locuind tot acolo.Insa nu mereu ajungeam sa ne vedem pt ca nu ma lasau parintii in fiecare weekend la tara deoarece considerau ca este suficient sa ne vedem o data la 2 -3 saptamani.parintii mei nu l prea aveau la suflet pe prietenul meu deoarece era de la tara si nu si dorau ca fata lor crescuta la oras sa ajunga sa munceasca la tara la coada vacii!!!a fost o perioada grea din viata noastra de cuplu dar vorbeam mult la telefon(noroc ca avem telefonia mobila) si asteptam zilele in care ne puteam vedea cu mare nerabdare.Toate bune si frumoase dar el a trebuit sa plece in armata.VAI Ce jale a fost.Dai plansete juraminte de iubire, imbratisari.Dar,cu ajutorul lui Dumnezeu,a facut armata aproape si ne vedeam foarte des,ori venea el acasa ori mergeam eu la el ori ne intanleam la tara.Dar a trecut repede acea perioada cu bune cu rele,am treminat liceul ,fie vorba intre noi cu nota multumitoare pentru toata lumea, si am intrat la facultate in orasul meu natal la ce mi am dorit.Dat fiind faptul ca am avut nota mare am intrat la fara taxa, o mare bucurie pentru familia mea.de aici incepe viata mea de acum,cea reala, nu cea din carti,cu multe greutati dar CU DRAGOSTE ADEVARATA;impartasita si cu frica lui Dumnezeu.
                                                      va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

o famile fericita

o famile fericita