Faceți căutări pe acest blog

marți, 15 februarie 2011

I.D.P NR 3

Asa sa continuam .In timp ce lucram la jandarmi mai veneam in germania sa aduc masini la comanda,eu care credem ca le stiu pe toate,intro zi ma suna cineva ca vrea o dubita si imi spune ca o vrea urgent.Ce sa fac ce sa fac,sun in germania (vb fluent limba engleza)la o cunostinta de la care mai cumparasem masini si ii dau toate detalile,imediat ma suna ca are una buna la pret nu el dar are altcineva si ma asteapta ,zic ok.Sun persoana interesata si zice da imi convine vino sa ti dau banii(banu ochiul dracului)suna repede la servici  ia ti o tura libera si calare pe cai.Vine nevasta mea acasa ii spun sa mergem si ea zic este prea din scurt ,eu nu si nu diseara plecam ,ea saraca ce sa mai zica hai (te pui cu nebunu)sa mergem ,dai repede fa bagaj minim si la drum.Du te si ia un ,,prieten"  hai so luam si pe gagicasa ca de Doamne murea si nu iesea din tara(alta greseala)si baga viteza masina noua ,odihnit ce mai totul mergea ca pe roate gandul la castig imi dadea suficienta andrenalina ,poate prea multa,te simti alt om cand ai in buzunar 20 de mii de euroi chiar daca nu sunt ai tai ,te imbata gandul .Asa din vorba in vorba ajungem in Ungaria ,prietenul meu zice ba opreste ca nu mai pot trebuie sa merg la toaleta si oprim intr-o benzinarie in constructie _(mare grija)si cand sa plecam ne opreste politia ,dar aveam sa constat ca oprind la controlul ala o sa platesc toata viata pentru gestul de a oprii. O sa va inchinati daca veti citi si postarile viitoare
                        next time

2 comentarii:

  1. Eu zambesc dar stiu ca in spatele acestor cuvinte este si durere!
    Te urmaresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. mult mai multa decat poate duce un om .
    mersi pt timpul acordat

    RăspundețiȘtergere

o famile fericita

o famile fericita