Faceți căutări pe acest blog

luni, 14 februarie 2011

INCEPUTUL.PLANUL.DECIZIA nr1

Asa cum am spus voi relata treptat cum am ajuns sa muncesc printre straini.Acum cativa ani ,nu mai conteaza cati ,m-am angajat la jandarmi cred ca a fost una dintre cele mai frumoase momente ale vieti mele dar in scurt timp aparand si problemele.Tanar si fara experienta de viata ,vazundu-ma cu un salariu bun pe mana ,ce zic ba hai sa fac un credit.Pana aici toate bune si frumoase am luat bani in aceiasi zi de cand am depus actele ca de aveam servici sigur ,ca mai toti romani am spart bani pe te miri ce,masina ,antene parabolice si in mai putin de o jumatate de an sau dus bani. Ce zic lasai incolo ca vorba romanului, unde sa dus suta se duce si mia,dar mai tarziu aveam sa vad ca nu o sa fie asa si o sa ajung sa mi para rau pentru fiecare banut cheltuit aiurea.Creditul facut in primavara iar pana in toamna nu mai aveam din el nici o letcaie dar ratele curgeau,cum spuneam a venit toamna si ce vorbesc cu prietena mea(actuala mea sotie)ba ai intrat la facultate hai sa ne mutam impreuna.Zis si facut ,cu certuri cu scandaluri,ca e devreme dar na-m tinut cont de nimic asa e cand te iubesti nebuneste.Primele luni ca in paradis dar dupa aceea se strangea latul naveta ,rate (de care prietena nu stia nimic)chiria ,mancare etc.Ce zic ,hai sa ne mutam la Bucuresti ca acolo umbla caini cu covrigi in coada,alte scandaluri alte certuri cu parinti ei(acum regret ca poate nu trebuia sa fiu asa neascultator)si cu chiu cu vai ne-am mutat intro garsoniera data de matusa mea.In sinea mea ,am ajuns in paradis,dar de unde aici  aveau sa inceapa adevaratele belele.Mai tarziu,cateva luni ,ce zicem ba hai sa ne luam o masina noua in leasing ca de se poarta,alta rata alta belea.
  VA URMA

3 comentarii:

o famile fericita

o famile fericita