Faceți căutări pe acest blog

luni, 14 februarie 2011

I.P.D NR2

Asa cum relatam ,am facut o alta boacana ,daca ii pot spune asa,pentru ca pe moment este bine dar cand trece timpul si te uiti urma zici ba daca ma gandeam de 2ori inainte sa iau decizia aia ce bine era acum,dar eram tare si mare,vanitos,mandru ca am reusit sa iau o masina noua ,,doar a mea" dar tristul adevar masina nu era  a mea ci a firmei de leasing.Mai trece ceva timp si incepem sa resimtim povara rea a ratelor ,luam deczia sa ne ocupam de actele pentru casa de la tara si incepe distractia.Zi dupa zi se scurg zilele omului si ajungem cu actele pentru casa la tribunal,fratele meu ca sa imi cedeze partea lui la casa mia cerut masina care era in leasing,eu ce ma gandesc scap de rata dar ma aleg cu casa de la tara,zis si facut.La scurt timp ma trezesc fara masina,zic ce ba pe mine ma facut mama in masina  trebuie sa mi iau alta masina si mai tare ca prima si imi cumpar fratilor un ww passat de 12000 euro in rate alta greseala(nu ai ,nu iti lua)dai plimbari pe la tara ca de, sa te vada lumea ca asa fost intodeauna sa nai o chiftea in burta si sa fi imbracat de la adidas si masina tare ca zici cat o merge ca pe urma DUMNEZEU cu mila(sa ma scuze parinteleVictor).In perioada imediat urmatoare dau de un necaz foarte mare ,pierd foarte multi bani,sa ma scuzati ca nu dau detalii dar as afecta prea multa lume,va povestesc ca sa va dati seama cum o clipa de neatentie,incapatanare,necaz,ceasu rau,pisica neagra etc. cum vreti sai spuneti poate distuge un start in viata unui om.
      restul next time

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

o famile fericita

o famile fericita